black and white stripes

První letní den máme za sebou, vysvědčení se blíží a prázdniny přichází mílovými kroky. Já jsem hned po maturitě onemocněla, takže až teď jsem si začala užívat prázdnin naplno :-) Pokud nebudete vědět, kam vyrazit za kulturou, doporučuji výstavu plakátů Alfonse Muchy v Obecním domě-nádhera. Ještě se chystám na výstavu tvorby Blanky Matragi :-) Botky, které vám předstvuji v rámci tohoto outfitu jsou od značky Hogl. Na tuto značku nedám dopustit-sice si při jejich pořizování sáhnete trochu hlouběji do kapsy, než když jdete třeba do CCC, ale skutečně se to vyplatí-ceně odpovídá kvalita i pohodlí :-)
Pokud máte můj blog rádi, sledujte ho i na Facebooku ;-)


2 Komentáře uživatelů

  1. pekná kombinácia :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    bonieblue.blogspot.sk

  2. Ahoj, máš moc hezký blog! Mrkni i ke mě můžeme se navzájem odebírat :) Dej vedět do komentů.

    Můj blog zde http://lucieglam.blogspot.cz/

Zanechte vzkaz