Chybíte mi :-(

Zdravím vás,  moji nejvěrnější,


Vím, už je to dlouho, co jsem tu byla naposledy. Hodně se toho událo. Našla jsem Pana Dokonalého, měla nádherný maturitní ples, ale hlavně prožívám rok plný utrpení (trošku kontrast, viďte :-D ). Každý z vás to nejspíš zná nebo v budoucnu pozná. To utrpení se skrývá z několika prostých slovech: škola, maturita, FCE, Scio. Tato čtyři slůvka zapříčinila, že jsem Vám již hodně hodně dlouho nic nenapsala. Ale protože mi to hrozně chybí, rozhodla jsem se, že se to od června změnit! To už budou tahle slůvka minulostí a já se budu moct opět plně vrhnout do víru bloggerského života ;-) Tak doufám, že se sem budete opět rády vracet :-)

Zatím vám všem přehu hodně úspěchů ;-)


Komentáře uživatelů

  1. Tereza♥ says:

    těším se na červen, chybíš mi :-)
    a držím palce, určitě to zvládneš :-))

Zanechte vzkaz