Příběhy hledání

Od dětství hledáme své místo ve společnosti. S tímto hledáním souvisí i styl našeho oblékání. 
Měla jsem kamarádku, která , když jsme se poznaly, dělala balet, chodila v jemných pastelových barvách a když jste se na ní podívali, připadalo vám, že se díváte na vílu. O rok později s baletem skončila a její životní role se změnila. Z baletky se stal fotbalista. odhodila pastelové šaty a místo nich si vzala klučičí triko a tenisky, ostříhala si vlasy a změnila okruh přátel. Opět uplynul rok a má kamarádka změnila styl oblékání ještě dvakrát-ta změna vždy souvisela s tím, s kým právě chodila. Dnes chodí v "jamajských" barvách  a spřítelem je zatím šťastná :-)


Se mnou to bylo jiné. Můj styl vždy ovlivňovala zejména moje maminka. Ta už od dětství byla dáma každým coulem. Už ve třinácti letech jsem tedy s předobrazem své maminky naběhla do Orsay a koupila si černé šaty a červené sako. V pubetě jsem ale měla potřebu experimentovat. V té době Byla mým velkým vzorem Kristen stewart, takže jsem si koupila černé Converseky,na ruku jsem si nandala  spoustu náramků a prstýnků a sako jsem vyměnila za tričko o číslo větší. Dlouho mi to ale nevydrželo, prtože jsem cítila, že to nejsem já. Jsem totiž exhibicionista, který potřebuje být středem pozornosti a středem pozornosti jsem si připadala jsen ve chvíli, kdy jsem byla na podpatcích :-)
Před pár měsíci mě přepadla melancholická nálada, a tak říkám svému kamarádovi, že bych nejraději zase obula Converseky a namísto kabelky si vzala batoh. "Co ti v tom brání?",zeptal se mě. Když jsem byla v NY, tak jsem o tom hodně přemýšlela a rozhodla jsem se, že na nějaký čas hodím lodičky do kouta a nahodím styl "pohodářka". V NY jsem si koupila nové Converseky a tři mikiny. Neuběhly ani dva měsíce a mě se zase začalo stýskat po lodičkách a "červeném saku". Ještě štěstí, že Converseky se dají použít k outfitu jakéhokoli stylu a mikiny, které jsem si koupila, jsou v rámci možností také elegantní.
Musím si zkrátka konečně uvědomit, že já jsem, a vždy budu, spíš Audrey Hepburn, než Kristen Stewart ;-)


Komentáře uživatelů

  1. kriss says:

    :)) také jsem hodně měnila styly oblékání, jako malá jsem vypadala jako kluk a celkově jsem se snažila být drsňačkou, kterou nic nerozhodí. teď už na přetvářku kašlu, nosím podpatky, baleríny i tenisky, šaty i džíny, saka i mikiny.:)

Zanechte vzkaz