New York SHOPPING!!!

Vím, že vám něco dlužím ;-) Některé z vás možná zajímá, co jsem si přivezla z New Yorku...

Když jsem si procházela internetový katalog Abercrombie & Fitch byla jsem nadšená, kamenný obchod už bohužel takový ráj nebyl :-( Našla jsem tam ale tuhle úúúúžasnou mikinu, kterou naprosto zbožňuju.
Mnohem milejším překvapením pro mě byl Hollister. Tam jsem objevila tyhle dvě krásný mikči, růžový tričko a džíny. Jsou to ty nejpříjemnější džíny, který jsem si kdy koupila. Jako třešnička na dortu je tu tělový spray a tělové mléko Crescent Bay. Nemám tušení jaká je hlavní vůně, ale údajně je to broskvová.
Victoria's secret je základ :-) přivezla jsem si: 6 podprsenek, 5 kalhotek, tričko a noční košili. Pokud se někdy rozhodnete si z VS něco objednat nebo snad budete mít tu možnost jít do kamenného obchodu, rozhodně si kupte noční košili, protože ty ve VS rozhodně umí ;-)
Diář na rok 2013 je možná trochu předčasný, ale rozhodně téhle koupi nelituji. Byl sice hodně drahý, ale je nádherný. 
Lacoste taška byla vysněná. Vždycky jsem svojí sestře tu její záviděla a v NY jsem našla hodně podobnou a dokonce s velmi příjemnou slevou :-)

POKUD SE VÁM MŮJ BLOG LÍBÍ A CHCETE VĚDĚT O NOVÝCH PŘÍSPĚVCÍCH, TAK SDÍLEJTE DENISE LA MODE NA FACEBOOKU ZDE



6 Komentáře uživatelů

  1. Stefi says:

    Moc pěkné věci jsi si přivezla :). VS má všechno úžasné a ten diář se mi moc líbí :).

  2. kriss says:

    uuuh VS, nádhera:)

  3. Anonymní says:

    Ahoj)) co to máš za velikost té růžové mikiny?:)

  4. Tereza says:

    Ještě k té mikině, mohla by si ji prosím vyfotit jak vypadá na tobě?:) Já si totiž chci objednávat z netu, tak by to ocenila:D

  5. Ahojky, velikost růžové mikiny je L. Fotky v mikče tu uveřejním zítra, nejpozději ve středu, slibuji :-)

  6. Tereza says:

    děkuji, moc mi to pomůže :)

Zanechte vzkaz