Konec nedostatku tekutin!

Znáte ty super rady, že byste měli vypít alespoň 2 lity tekutin denně? Je to fajn rada, ale líp se říká, než plní. Spousta lidí (včetně mě) je rádo, když ráno vypijou hrnek čaje, k obědu si dají sklenku džusu a večeři zapijou trochou vody. Tyhle moje špatné "picí návyky" mě poslední doubou, kdy si konečně začínám uvědomovat, jak je pitný režim důležitý, hodně trápily. Čirou náhodou jsem objevila láhev od firmy Camelbak. Vzala jsem si jí do školy prázdnou a tam si jí naplnila vodou. Hned po prvním "cucnutí" (protože je v ní brčko) jsem se začala hrozně smát. Je to iracionální, ale přišlo mi to strašně zábavný (chápete, člověk se směje tomu, že pije z láhve s brčkem-prostě jsem cvok). Co je ale podstatné je fakt, že když pijete brčkem, tak vypijete mnohem víc, než když pijete ze skleničky či obyčejné láhve. Je to prý proto, že na 1 "cucnutí" nasajete mnohem víc tekutiny, než když pijete z láhve. Skutečně jsem byla překvapená, když jsem zjistila, že jsem v mžiku vypila půl litru a ani jsem nevěděla, jak jsem to udělala... Rozhodně to není levná záležitost, ale zase je to investice, která se vyplatí. A pomůžete tím svému zdraví. 

Oficiální stránky firmy Camelbak: http://www.camelbak.com/                               Zde je možné si láhev koupit v Čechách: http://camelbak.heureka.cz/kosiky-a-lahve/


Komentáře uživatelů

  1. kriss says:

    zajímavý článek, kde se tyto lahve kupují?:)
    krissfashionstyle.blogspot.com

Zanechte vzkaz