Do good deeds!

Dnes jsem udělala velký objev! Zjistila jsem, jak si lehce udělat den krásnější. Udělejte někomu radost! Objev století co? :-D  Povím vám, co se stalo...
Seděla jsem u oběda ve školní jídelně a vedle mě seděly dvě mé známé, které se právě bavily o tom, že by si daly ještě jeden kus perníku, který jsme měli jako zákusek. A tak jsem si řekla, sakra, proč jim nedáš ten svůj, když ho stejně nechceš? Tak jsem jim ho dala. Jejich reakce mě dostala! Oči se jim rozzářily radostí a začaly mi strašně děkovat. Bylo neuvěřitelné, co drobný dobrý skutek dovede!
Takže moje rada pro dnešní den? Dělejte dobré skutky a budete žít lepší život! (jsem já to fylozof co? :-D )


Today I made ​​a great discovery! I learned how to make a slightly more beautiful day. Make someone happy! It's discover of century, right? :-D I'll tell you what happened ...
I sat at lunch in the cafeteria and my two friends sat beside me. They had just talked about that would give one more piece of gingerbread, which we had for dessert. So I thought, hell, why not give them yours, you don't want it anyway? So I gave it to them. They response was amazing! Theyr eyes lit up with joy and they began to thank me. It was amazing what a little good deed leads!
So my advice for today? Do good deeds and you will live a better life! (I am fylozof, rig?:-D)

shirt: Orsay, scarf: Lindex, pants: vintage, earrings: Swarovski, bracelet: gift, ring: no name


2 Komentáře uživatelů

  1. moc hezky satek
    http://sienastyle.blogspot.com/

  2. Tereza says:

    opravdu krásný set :-)

Zanechte vzkaz