shopping in Irkutsk

Jeden z mých cílů z Irkutsku byly obchody. Náš program byl velmi nabytý, ale nakonec jsme se dostali i do jednoho většího nákupního centra. Naše první reakce na obchody, které jsme tam s mou kamarádkou viděly bylo nadšení. K našemu velkému zklamání toto nadšení brzy opadlo, protože vše co bylo v normální cenové relaci bylo hrozné. V nejvyšším stádiu zoufalství jsem se rozběhla do parfumérie, kde jsem si koupila hydratační krém na problematickou pleť od Clinique. V suvenýrech u Bajkalu jsem objevila nádherný prstýnek s měsíčním kamenem, který sice na fotkách tak skvěle nevypadá, ale ve skutečnosti je. Věřte mi, byla to láska na první pohled! A jako zlatý hřeb-letiště v Moskvě! Doufala jsem, že mé nákupní choutky uspokojí alespoň tamní duty-free zóna. Když jsem zklamaně odcházela asi z desátého obchodu, uviděla jsem něco, co jsem chtěla již dlouho! Přívěšek na klíče Love, který dostala Carrie Bradshaw od své asistentky Luis :-)




Komentáře uživatelů

  1. Jaycee says:

    to je tak pěkný! :)

Zanechte vzkaz