Blue like sky...

 Znáte taková ta období, kdy se vám líbí určitá barva ? Tak já mám nyní modré období! Nejraději bych modrou nosila pořád! Nevím, jestli mi sluší, ale vzhledem k tomu, že se v ní sama sobě líbím, tak to vlastně není ani moc podstatné, protože je přece všeobecně známo, že jak se vnímáme my sami, tak nás vnímají ostatní... V návaznosti na tuto myšlenku mě napadá další, nad kterou musím neustále přemýšlet- pokud člověk nemá rád sám sebe, tak nemůže mít rád ani ostatní. Po dlouhé úvaze musím říct: NESOUHLASÍM! Myslím si, že i když o sobě člověk nemá moc dobré mínění, může být schopen obrovské lásky k druhým. Jsem dokonce přesvědčená, že spousta lidí nemá o sobě samém moc dobré mínění-někdo se považuje za ošklivého, někdo za hloupého, ale spousta těchto lidí kráčí životem po boku někoho, koho miluje...


Do you know one of those periods when you like a particular color? So now I have a blue period! I prefer to wear blue all the time! I don't know if I look good in blue, but given that I like myself in that, it isn't so important, because it does known that how we see ourselves as others see us ... 


4 Komentáře uživatelů

  1. hezka kosile
    http://sienastyle.blogspot.com/

  2. moc pěkné deny :) jsi jedna z mála u koho čtu články :) a tenhle je fakt moc pěkný

  3. efka: moc děkuji, bála jsem se, že to nebude nikoho zajímat, a že to bude hloupý, tak jsi mě alespoň trochu zbavila mých obav :-)

Zanechte vzkaz