let it's freezing!

Jsem asi jediný člověk v České republice, který si přeje, aby mrzlo. Odlétám totiž za týden do malého ruského městečka Irkutsk, kde se teplota právě pohybuje mezí -25 až -35°C, proto potřebuji trénovat :-) Asi z celého výletu nebudu moc mít, protože po většinu času budu muset být zavřená v budovách, abych nezmrzla, ale doufám, že se mi poštěstí se podívat alespoň na Bajkal... Pokud mi nezmrzne foťák, možná vám přivezu i nějaké fotografie ;-)

I'm probably the only person in the Czech Republic, who is wishing to freezing, because I will go to the small Russian town- Irkutsk, where the temperature is between -25 to -35 °C now, so I need to train :-)  I hope that I will lucky enough to see at least Baikal ... If my camera won't freeze, maybe even bring you some photos;-)
necklace: H&M, pants: vintage, shirt: Orsay


3 Komentáře uživatelů

  1. jee tak tu cestu Ti vážně moc závidím :) Rusko je můj sen a Bajkal no jéééje :))) můžu se zeptat co tam přesně jedeš dělat? :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

  2. protože jsem vyhrála ruštinářskou olympiádu, tak mě kraj vybral jako reprezentantku abych tam jela na jistý kongres :-)

  3. Rachel says:

    I love your hair its so long and pretty! Your style is amazing too so casual yet chic! xx

    www.rachelsfashionpatch.blogspot.com

Zanechte vzkaz