Happy New Year!!!

Opožděně vám všem přeji šťastný rok 2012 ;-)


Určitě nejsem sama, kdo má v zimě suché a popraskané ruce a já osobně to NENÁVIDÍM!!! Pokud jste na tom stejně jako já, určitě vám udělá radost, když řeknu, že tomu je teď konec, protože jsem našla učiněný zázrak, který nás tohoto problému zbaví! Tím zázrakem je krém na ruce od firmy Nive, který se jmenuje Express Hydratation. Rychle se vstřebává a ruce jsou hned hebké. Sama jsem tomu nemohla uvěřit!



Belatedly, I wish you happy new year 2012 ;-)


I am sure, that I am not the only one person, who has got dry hands in the winter and i have to say that I HATE IT!! If you're on it like me, you certainly will be pleased to say that it is over now, because I found ​​a miracle, which us rid of this problem! This miracle is cream for hand ​​by Nivea, which is called Express Hydratation. Rapidly absorbed and hands are just soft. I couldn't belive it!


2 Komentáře uživatelů

  1. už jsem na něj také koukala :) vážně se rychle vstřebává??? já nesnáším takový ten umaštěný/upatlaný pocit na rukou :((( můj nej je od L'Occitane levandulový :) ten se opravdu úžasně vsakuje ...

    http://angellovely-things.blogspot.com/

  2. Naprosoto vím, o čem mluvíš, taky to nemám ráda a máš mé slovo, že tenhle se vstřebá hned!

Zanechte vzkaz