New ELLE is here!!!

 Dnes mi přišlo nové číslo časopisu Elle-HURÁ. Musím říct, že jsem trochu zklamaná z diáře pro rok 2012. Nejde ani tak o jeho vzhled, jako o to, že díky kroužkové vazbě se špatně zavírá :-(
No každopádně pro slečny, které Elle nemají předplacené: takhle vypadá...

Today I found a new issue of Elle magazine, HURRAH. I must say that I am a little disappointed in the diary for 2012. Not only by its appearance, but the close it is very dificult :-(
Anyway, for the ladies, who don't have prepaid Elle: diary looks like this ...


jinak odpůrcům Stmívání se omlouvám, ale tahle písnička mě vážně chytla, a tak se s vámi o ní musím podělit...

otherwise opponents Twilight sorry, but this song really grabbed me, so with you about it I have to share ...


5 Komentáře uživatelů

  1. Michael says:

    Pěkné Elle a je to nevýhoda, že je diář kroužkový, to máš pravdu.

  2. Zdenuš says:

    Já bych taky chtěla předplatný :)) Povedený fotky ;-)

  3. ja si letos koupim asi moleskine...tenhle me nenadchnul
    http://sienastyle.blogspot.com/

  4. ... mm tak ten diář se mi teda vůbec nelíbí :((

    http://angellovely-things.blogspot.com

  5. kriss says:

    minulý rok měli pěknější diářky, ale co už. tenhle je taky celkem fajn:)

Zanechte vzkaz