Rozhovor s blogerkou Karolínou Vodičkovou

Rozhovor tohoto měsíce patří Karolíně Vodičkové z Chocolate Mademoiselle. Karolína je okouzlující, kreativní slečna se skvělým citem pro módu a pokud jste o ní ještě neslyšeli, tak se okamžitě podívejte na její blog, protože to stojí za to! http://chocolatemademoiselle.blogspot.com/

-Proč ses rozhodla založit si blog?

Blog jsem si založila, protože mě móda zajímá a baví mě všechno dění okolo módních událostí, nových kolekcí a oblékání obecně. Ráda si prohlížím a inspiruji se fotkami na ostatních blozích, tak proč se nepokusit o vlastní? :)

-Vědí tvoji přátelé, že máš blog? Pokud ano, jak reagovali, když jsi jim o něm řekla?
Že si založíme "fashion blogy", jsme se rozhodly dohromady s nejlepšími kamarádkami, protože jsme si hodně podobné a máme stejné záliby. Každá tedy máme svůj, kde ukazujeme co nás baví a co pro každou z nás znamená móda. Nejdřív jsem si myslela, že se z mého okolí o blogu nikdo nedozví, ale po několika měsících se mě na něj několik lidí zeptalo. Když uvážíte množství českých blogů na internetu, je celkem jasné, že časem ten váš někdo objeví. A když neobjeví, doslechne se o něm od někoho jiného. Nemyslím si, že mít blog je něco ponižujícího nebo špatného, ale přece jenom nevíte jaká bude reakce u některých vašich známých a každý ví o několika lidech, pro které by svůj blog radši skryli.. :)

-Jednou jsi na blogu psala, že tvou oblíbenou blogerkou je Finka Marianna, máš i nějaké jiné oblíbené módní blogy ať už české či světové?
Marianna je určitě jednou z mých oblíbených, protože její outfity jsou jednoduché a přesto skvěle vypadající. Pro mě je rozhodně důkazem toho, že stylově a hezky oblečený člověk nemusí mít na sobě několik vzorů a barev dohromady, vše do posledního detailu podle posledních trendů a navíc vysoké podpatky ve kterých se stejně nedá chodit. Určitě upřednostňuji blogy, kde najdu nositelnou módu z ulice a blogery, kteří jsou podobné věkové skupiny jako já, takže nevydělávají závratné sumy peněz na drahé kabelky. Mojí právě nejoblíbeněší blogerkou je asi  Anouska Brandon /anouskaproettabrandon.com/, dále ze zahraničních třeba Jag Lever, SomethingNavy a Altamiranyc.blogspot.com. U českých blogů nejspíš nemám jeden nejoblíbenější, ale mám ráda příspěvky na blogu Requires Passion, Sandry Leopardové a několika dalších.

-Co bys na sebe nikdy nevzala a co bys naopak nosila stále?
Nemám ráda, když lidé nosí oblečení určené ke sportu nebo pobytu v přírodě například do práce. Nikdy jsem nebyla fanouškem kalhot typu Rejoice a to nejen proto, protože nemám moc oblibě ty jejich zemité barvy, ale prostě mi nepřijdou jako důstojná napodobenina normálních kalhot. Nemůžu ostatní obviňovat za to, že je nosí, ale sama bych si je asi do společnosti neoblékla. :)
Stále bych mohla rozhodně nosit sukně a šaty! Podle mě jsou tyto varianty mnohem pohodlnější než kalhoty a díky sukni v kombinaci s jakkoli jednoduchým vrškem vypadáte upraveně a o něco lépe než v obyčejných jeanech. Navíc je tolik druhů materiálů a tvarů sukní z jakých vybírat, že si každý najde tu nejlepší pro sebe.

-Je něco, o čem si myslíš, že by to měla mít každá holka?
Myslím, že neexistuje univerzální věc, kterou by měla vlastnit každá dívka. Třeba pro mě jsou nejdůležitější věcí v šatníku saka a sukně, ale chápu, že pro někoho jiného jsou to věci naprosto jiné. Řekla bych, že by každá dívka měla mít svůj ikonický a oblíbený parfém, ale protože sama ještě takový hledám, asi tuhle odpoveď nepoužiju :D

-Plánuješ se módě věnovat i v budoucnu nebo je to spíše tvůj koníček?
V budoucnu bych se ráda módě věnovala moc. Nejvíce by mě bavila práce v módním magazínu nebo vlastně cokoliv v tomhle průmyslu :)

-A když už jsme u těch koníčků, co kromě blogování děláš ve volném čase?
Protože kvůli škole nemám moc volného času, po škole trávím svůj volný čas s přáteli. Nejčastěji jen posedáváme v kavárnách, o víkendech třeba chodíme do klubů a po tom co jsme v létě byly s kamarádkami v Barceloně, plánujeme teď výlet do Londýna a na Vánoce do Vídně. Dále ráda chodím ven běhat, v poslední době čím dál radši sleduji filmy, připravuji se na francouzskou maturitu a navštěvuji přípravné kurzy na certifikát z angličtiny.





-Je něco, na co se v nejbližší době těšíš? A nemusí to být jen z oblasti módy...
V nejbližší době se nejspíš těším na Vánoce, protože mám ráda tu jejich atmosféru, shánění vánočních dárků, pečení cukroví, první sníh a několik dní na horách s mými přáteli během vánočních prázdnin.

-Co máš na blogování nejraději?
Na blogování mám nejradši odezvu, kterou získávám. Baví mě psát a vymýšlet krátké články, vybírat fotky, které mě inspirují, ale největší radost vám vždy udělá když víte, že váš příspěvek někoho osloví a líbí se mu. :) 


4 Komentáře uživatelů

  1. efka says:

    moc pěkný :-)

  2. i like ur outfit , you r cute

    CHECK OUT my USEFUL blog about famous, very useful and interesting video-tutorials :

    http://alltutorialsyouneed.blogspot.com/
    http://alltutorialsyouneed.blogspot.com/

    And , sure, you'll find smth for yourself :)
    Don't forget to leave a comment, and follow if you like it :) Support it, it is new! :)

    LOVE,
    Firuza.

  3. Sassi says:

    great picture! you are very beautiful girl!
    X

  4. It's not me, but blogger Karolína Vodičková and this is an interview with her :-)

Zanechte vzkaz