return in ballet style

Moji drazí čtenáři,
moc se omlouvám, že jsem se tak dlouho neozvala, ale potřebovala jsem menší blogerské prázdniny. Musím se přiznat, že jsem trochu přemýšlela, že svou blogerskou aktivitu ukončím, ale pak jsem si uvědomila, že i když vás sem nechodí moc, tak mě to baví. Stále doufám, že sem jednou příjdu a počet mých pravidelných čtenářů bude trojciferný a komentářů u každého článku bude více, ale snažím se být skromná a skutečně mám obrovskou radost z každého nového čtenáře a z každého komentáře, který zde přibude :-)



My dear readers,
I'm very sorry that I haven't heard from her for so long, but I needed a smaller blogger holidays. I must admit I wondered a little bit, that I will end my blogger activity, but then I realized that even though I haven't got too much readers, so I enjoy my blog. I still hope that I will come here once and the number of my followers will be three-digit and comments on each article will be more, but try to be modest and I am really very happy for each and every new reader comments which added there :-)


Zanechte vzkaz