ohh Daisy

 Emma Watson v jednom rozhovoru řekla, že je úžasné, když má žena nějaký parfém, který nosí stále, a ze kterého se tak stane část její osobnosti, protože když lidé ten parfém ucítí, vzpomenou si vždy právě na ní. Když jsem tu větu četla, posteskla jsem si, že bych také ráda měla nějaký svůj parfém, který by byl mou součástí. Shodou okolností jsem narazila na Daisy. Byla to láska na první čichnutí a já věděla, že chci, aby částí mé osobnosti byla právě ona...


Emma Watson in an interview said it was amazing when woman has got some perfume that still wears, and which will become part of her personality, because when people smell the perfume, remember always just to her. When I read this sentence, I thought I would also like to have some perfume, which was part of me. Coincidentally I ran into Daisy. It was love at first smell and I knew that I wanted to part of my personality was just Daisy ...

Dlouho jsem přemýšlela, jak to udělat, abych mohla vonět stále. Ovšem nosit mou oblíbenou voňavku pořád v kabelce mi nepřišlo jako dobrý nápad. Jako blesk z čistého nebe se před mýma očima zjevilo Travalo. Je to malá ampulka, kterou lze lehce naplnit mým oblíbeným parfémem a já tak nemusím nosit celý flakonek, ale jen malou lehkou tubičku :-)

I have long wondered how to do it, I could still smell good. But wearing my favorite perfume still in my purse did not come as a good idea. Like a bolt from the sky before my eyes appeared Travalo. It's a small phial, which can easily fill my favorite perfume and I do not have to wear all flakonek, but little tubing :-)


2 Komentáře uživatelů

  1. klepi says:

    Ahoj,

    pozývam ťa na moju giveaway, v ktorej si sama zvolíš čo môžeš vyhrať

    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2011/09/giveaway-diy.html

    Klepi

  2. Martina says:

    Neznám vůni tohoto parfému. Líbí se mi moc jeho flakonek. Chystám se na něj do Sephory. Vypadá překrásně, doufám, že bude překrásně vonět.

Zanechte vzkaz