first day of school=shopping for the new school year !!!!!

We know this, almost every new school year begins and we need new pants, shoes and some new shirt would be good thing too. If you have the same problem, so you are exactly like me. My happiness is, that I have the best mom in the world, which come to shop with me every year and will help me choose the best pieces and pay for it :-) ... my mom, I love you: -*

Tohle známe skoro každá, začíná nový školní rok a my potřebujeme nové kalhoty, boty a pár nových trik by se taky neztratilo. Pokud máte stejný problém, tak jste na tom přesně jako já. Moje štěstí je, že mám tu nejlepší maminku na světě, která se mnou každý rok na ty nákupy jde, pomůže mi vybrat ty nejlepší kousky a zaplatí to :-)  ...maminko moje, miluji tě :-*



4 Komentáře uživatelů

  1. Jeannette says:

    Pošli maminku i ke mě:) Já si holt musela zaplatit školné..

  2. já potřebuju asi milión svetrů
    a peníze nikde, všechno jsem hodila do bot!

  3. This is cute I used to love back to school shopping it was the best part about going back to school. You have a very cute blog =)

    -V

    Please keep in touch: http://stylishlyme.com

  4. Či Ko says:

    Jeho Excelence, kočičour Či Ko, představuje svou přepychovou internetovou aukci šatstva! Šukám vám myš!

    http://kocicouruv-satnik.blogspot.com/

Zanechte vzkaz