rozhovor s blogerkou Cherry Llegar

Vážení čtenáři,
jedna má kamarádka mě přivedla na úžasný nápad (díky Ginger ;-))-dělat rozhovory s našimi "blogerskými koleginěmi". Tento nápad se mi tak zalíbil, že jsem se rozhodla každý měsíc zde jeden uveřejnit.
Nemusela jsem přemýšlet dlouho-prakticky hned jsem věděla, že první, s kým bych chtěla udělat rozhovor je Cherry Llegar. Tato úžasná Slovenka má super vkus a její blog stojí za to zkouknout hlavně ve chvíli, kdy máte mizernou náladu, protože všechny fotky, které na svém blogu má hrají barvami a pozitivní energií...

-Co bylo pro tebe impulzem si založit blog?
Asi to, že som nerobila nič čo by ma napĺňalo a bavilo. Mala som blog na blog.cz o celebritách ale to ma nebavilo, bolo to nudné lebo podobné články nájdete na rôznych blogoch tak som chcela niečo iné. No a tento blog čo mám je iný lebo je o mojom živote, o veciach, ktoré nosím a dostatočne ma to napĺňa a baví.

-Jaké byly tvé blogerské začátky? Snažila jsi se nějak svůj blog zviditelnit nebo jsi to nechala osudu a náhodě?
Určite som blog zviditeľňovala ale nepísala som reklamy. Chodila som na rôzne blogy, ktoré keď sa mi zapáčili začala som ich sledovať a napísala tam komentár k článku a potom to už išlo samo. :D

-Tvůj blog srší barvami-jaká je tvá nejoblíbenější?
Mám ich celkom dosť. Najobľúbenejšia je rozhodne fialová, zlatá, hnedá, sivá a čierna.

-Vidíš nějaký rozdíl mezi slovenskými a českými blogerkami?
Nie. Nikdy som sa nad tým ani nezamýšľala. :)

-Kde bereš módní inspiraci?
Všade kde sa dá :D. Niekedy ma inšpiruje niekto na ulici ale najčastejšie ma inšpirujú blogy a časopisy.

-Kde nejčastěji nakupuješ?
V secondhandoch. :)) A ešte mám rada tie klasické otrepané obchody ako H&M, New Yorker, Calliope, Mango, Zara. :))

-Máš nějaké oblíbené blogy?
Ano mám. Je ich hrozne veľa. Všetky, ktoré sledujem sú moje obľúbené. :)

-Máš na něco úchylky?
Mám veľa úchyliek :D Najnovšie som posadnutá veľkými náušnicami, klobúkmi a rôznymi doplnkami ako sú náhrdelníky, náramky, čelenky.

-Kdo tě nejčastěji fotí?
Moja mamina :) Nikto iný na mňa nervy nemá :D :D 

-Co máš na blogování nejraději?
Asi to keď pridám príspevok a potom si prečítam nejaký komentár a som rada, že si to vôbec niekto pozrel a dal si tú námahu napísať tam pár slov. 

Tímto chci Cherry srdečně poděkovat a zde je její blog:


2 Komentáře uživatelů

  1. Beth says:

    tie rozhovory sú skvelý nápad :)

  2. Like your header! It's very eleganT! :))

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

Zanechte vzkaz