Lush cosmetics

My dear readers,
many Czech and Slovak blogers began writing about the miraculous effects of natural cosmetics Lush which doesn't test on animals. So I decided to try it too and I must say that I was thrilled. So far I have only shampoo Jumping Juniper, which is for oily hair and conditioner Jungle. I must admit that I had to get used to the smell, but my hair looks great!

Moji drazí čtenáři,
spousta českých a slovenských blogerek začala psát o zázračných účincích přírodní kosmetiky Lush, která neprovádí testy na zvířatech. Proto jsem se rozhodla, že ji vyzkouším také a musím říci, že jsem nadšená. Zatím mám pouze šampuk Jumping Juniper, který je na mastné vlasy a kondicioner Jungle. Musím přiznat, že jsem si musela zvyknout na jejich vůně, ale moje vlasy vypadají skvěle!



Zanechte vzkaz