Everyone needs an Edward

When I first saw this shirt, I had to laugh, and then I thought, hell why not? :-D I won't anything to play, I just love Twilight, and so I bought it. I think, that combine this shirt with these pants was an interesting idea. Some of you might say that both pieces are stylistically disparate, but I say, so what? Sometimes we could forget about the rules, after all, some people still do that, some often and some of us (like me) trying don't do it never. So I threw mine fashion inhibitions and tried it....

Když jsem poprvé viděla tohle tričko, musela jsem se smát, a pak jsem si řekla-sakra proč ne? :-D Nebudu si tu na nic hrát-já Stmívání prostě miluju a tak sem si ho koupila. Zkombinovat ho s těmito kalhotami mi přišlo jako zajímavý nápad. Někdo z vás by mohl říct, že jsou oba kousky stylově nesourodé, ale já říkám-no a co? Někdy můžeme pravidla hodit za hlavu, vždyť to někteří lidé dělají stále, někteří často a jistí z nás (jako třeba já) se snaží to nedělat vůbec. Tak jsem jednou odhodila své módní zábrany a zkusila to....
shirt: New Yorker, pants: vintage, shoes: S.Oliver, earrings: Swarovski, jacket: Lerros 


14 Komentáře uživatelů

  1. Leya says:

    aww you look cute :D

  2. Julie Š. says:

    pekne jsi to zkombinovala..to triko je vtipny :D

  3. Marella says:

    Looooove this outfit! Great blog! Following! Follow back? <3

  4. Larissa says:

    Great outfit! :)

    Dear, hope you like and follow my blog http://www.acupofashion.com/
    xx

  5. i like those pants and shoes.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

  6. TOPCOAT says:

    Great pants! xx

  7. Nice style! Love the pants.

    xoxo
    CLU from MYSTYLEVISION

  8. C & M says:

    gorgeous outfit!!!
    http://spliffedcookies.blogspot.com/

  9. Cookie says:

    bozske topanky!

    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

  10. great look!love your combination!

  11. Tereza says:

    Čím dál tím krásnější!

  12. Vivi says:

    Za mě jednička s hvězdičkou. Taky se často nad nějakými kousky směju a pak si říkám "sakra proč ne?" ;-). Pokud si člověk oblíkne něco vtipnýho, vždycky mu ráda zatleskám ;-).
    Vivi

  13. Erika says:

    Hy sweety,
    I stumbled upon your blog and I really like it,
    I love your outfit in this post, congratulations.
    I will follow you and I hope that following back my blog: www.myfreechoice.net

    You can also find the application of the blog to your phone:)

    kiss
    Erika

    www.myfreechoice.net

  14. Ty drevacky jsou nadherny! Nosila bych je k tmave modrym skinny dzinum, uplne to vidim :-D

Zanechte vzkaz