IFF Karlovy Vary 2011

Krásný den, moji drazí čtenáři,
nedávno jsem zde psala, že se moc těším na Mezinárodní filmový festival v Karlových  Varech. Takže jsem se na něj vydala... 

Hned první dvě fotografie festival vystihují asi nejvíce- soška pro vítěze a hotel Thermál, který je vlastně takovým chrámem festivalu.
  
Judy Dench byla letos hlavní hvězdou festivalu, proto má před hotelem Thermál své "čestné místo" hned vedle plakátu filmu Jana Eyrová, který celý festival otevíral aněmž 
Judy zazářila ve vedlejší roli.
Na červeném koberci, který je položen před hotelem Thermál se můžete vyfotit jako filmová hvězda. No, já do ní mám sice ještě daleko, ale učím se rychle :-)


2 Komentáře uživatelů

  1. B.B.B. says:

    Aaa, já vám všem ty Vary tak závidím!! :)

  2. Krásna :) Uži si to tam

Zanechte vzkaz