Dior family and relatives

 Zdravím vás, moji drazí čtenáři,
přináším vám picture post z mého světa líčidel. Víte, je několik věcí, na kterých se nemá šetřit a jednou z nich je obličej. Díky mojí skvělé mamince, od které dostávám šminky od různých značek můžu s hrdostí říci, že jsem tak trochu odborník :-D
Značka ne vždy znamená kvalitu a oslnivý vzhled, například tato řasenka Dior-má tak nelichotivě vyrobený kartáček, že vám slepí řasy a vy vypadáte jako(jak bylo jednou řečeno v jedné reklamě) mrkací panenka z pouti.
Ovšem na druhé straně oční stíny umí Dior dokonale.
Řasenka Mac? =dvojnásobná panenka z pouti!
Lesk na rty Nina Ricci-je velmi příjemná a skvěle se nanáší, díky štětečku, který v sobě má. Ani lesk od Heleny Rubinstein není k zahození. Nemám ráda příliš výrazné barvy, na mě jakožto na tmavém typu působí tmavé lesky a rtěnky dost vulgárně, ale tím nechci říct, že se sem tam neodvážu a nenalíčím se tmavou rtěnkou například od Guerlainu
Řasenkou, která mám velice ráda, je ta od Chanelu. 
Ovšem oční stíny, které jsou pro mě číslo 1 jsou ty od Bobbi Brown-dělám si jimi i oční linky a nemohu si je vynachválit, takže kdyby se mě někdo zeptal, která kosmetika je má nejoblíbenější, řeknu vám právě Bobbi Brown!


3 Komentáře uživatelů

  1. Shaki says:

    Ta paletka Bobbi Brown vypadá skvěle.


    http://shaki-days.blogspot.com
    Budu ráda za návštěvu nebo follow? :-)

  2. Mám rada Dior. Zvýrazňuje ženskú eleganciu:D
    WWW.MODNYBLGER.BLOGSPOT.COM

  3. Mám ráda BB :-) v nejbližší době si chci také něco pořídit:) hezký blog, budu moc ráda, když mě budeš také follow..;)

    www.thebrunettejuice.blogspot.com

Zanechte vzkaz