Water for Elephants

 ,,Věci se dějí, když to člověk nejméně čeká." ...tomuto přísloví skálopevně věřím, neboť jsem již mnohokrát byla životem přesvědčena o jeho pravdivosti. Od Vody pro slony jsem nečekala nic. Věděla jsem jen, že snímek MUSÍM vidět, protože v něm hraje hlavní roli Robert Pattinson. Nic víc mě nezajímalo a přiznám se, že "cirkusové téma" mě nikterak nelákalo, protože k němu nemám příliš blízko. Spojení Roberta Pattinsona a Reese Witherspoon mi přišlo jako spojení mozzarely a čokolády-obě ingredience jsou skvělé, ale jejich spojením asi velkou dobrotu nevytvoříte. Christoph Waltz, jakožto druhá hlavní mužská postava, mi nic neříkal, neboť jsem neviděla ani jeden z jeho filmů.
Drazí čtenáři, film Voda pro slony mě několikrát rozplakal dojetím, štěstím i smutkem a nechal ve mě silný umělecký dojem. Po shlédnutí snímku jsem vyřkla větu, o níž sama nemůžu uvěřit, že jsem jí vůbec vyslovila: ,,Robert předvedl tak úžasný a důvěryhodný herecký výkon, že mi příjde až směšné, jej vidět v roli Edwarda Cullena (Twilight saga), protože je ho na tu roli skoro až škoda." (Doufám, že mě teď milovnice Stmívání nezačnou nenávidět-holky, jsem stále jedna z vás!!!)
Reese byla okouzlující a Christoph imponující.
Takže veškeré své předsudky odhazuji v dál a smekám!


Komentáře uživatelů

  1. -BLONDIE- says:

    Četla jsem před shlédnutím knihu a scénář mě teda moc nenatchl. Oproti knize to byla vážně nuda... Zachránil to můj oblíbenec Rob Pattz, slunicí a Reese. :) Rob byl naprosto k sežrání <3 :D

Zanechte vzkaz