leopard and flowers

Moje drahé čtenářky, jse mi moc líto, že vás takhle zanedbávám, ale jistě mě pochopíte, když vám řeknu tato 2 slova: uzavírání známek. Všichni učitelé zkouší, dávají testy, zkouší a dávají testy. Nesnáším to, protože mi příjde, že celý půl rok je vše ve stylu pohoda, klídek, jazz a pak, poslední 3 týdny školy, se můžou všichni zbláznit a pokoušejí se z nás strhat kůži.
Se zoufalstvím v očích odpočítávám dny do termínu uzavření známek a v každé volné chvíli sním o mých nastávajících prázdninách.
Přeji vám, pevné nervy, dobré soustředění při učení a štěstí, protože toho není v těchto dnech nazbyt ;-)

jacket, scarf, shirt: H&M, pants: Orsay, handbag: Next, shoes: Högl, earring: Bridget bijou


5 Komentáře uživatelů

  1. Chápu tě, sice na blog přidávám každý den, ale škola je teď dost namáhající :// Držím palce s učením a ať ti vyjdou jen ty nejlepší známky! :)
    Sluší ti to ;)

    (probíhá u mě giveaway)

  2. I love the color of your sweater and the scarf! Very cute look! xoxoxoo

  3. Hello dear from MEXICO !!! I really liked your style...cheers take care :) keep in touch

Zanechte vzkaz