Its time to...Guess

Moji milovaní čtenáři,
musím říci, že takhle jsem se na prázdniny netěšila snad nikdy. Toto školní pololetí bylo pro mě opravdu vysilující. Samozřejmě, že nebylo jen plné negativ. Staly se i věci krásné a poučné. Ještě štěstí, že moje maminka dělala nedávno "inventuru" ve svém šatníku a díky tomu, je můj šatník zase o pár skvělých kousků těžší. Jedním z nich jsou i tyto nádherné hodinky Guess, které moje maminka nechce, protože jim vypadly dva kamínky. Já se s touto vadou nějak vyrovnám:-D
Tak snad busete mít krásné vysvědčení a užívejte PRÁZDNIN!!!!

 



7 Komentáře uživatelů

  1. Hodinky sú pekné :)

  2. Love the clever title! ;)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

  3. I like watches a lot!!

    nice photos!

  4. efka says:

    najs :-) pak je chci vidět naživo kočko...a musíme jít fotit někdy :-)

  5. Isabela says:

    krasne hodinky! :)
    http://theredberry.blogspot.com/

  6. Anonymní says:

    Holky poraďte, taky vybírám hodinky Guess a nevím které http://www.brawat.cz/guess-hodinky/. Líbí se mi všechny :-D

Zanechte vzkaz