trip to Štědronín

Moje drahé čtenářky,
ano já vím, že jsem vás opět nechala dlouho samotné, ale byla jsem na povinném jazykovém kurzu se školou ve vesničce jménem Štědronín, která leží u Orlické přehrady. Žili jsme tam v naprosto polních podmínkách a teplo bylo vysoce nedostatkové zboží, takže jsem si jako suvenýr přivezla medailonek, který jsem si vyrobila z řetízku z automatu za 10Kč a přívěšku na klíče, který každému z nás koupily na zámku orlík naše učitelky. Toť jediný hmotný suvenýr a jako bonus jsem si přivezla ohromné nachlazení.
Musím vás ovšem trochu navnadit na nadcházející dny-budu se snažit vás v nejbližší době obšťastnit novými outfit posty, neboť mi v šatníku přibyla nádherná kabelka značky Next, dvoje botky značky Tamaris a Högl a krásný krémový kabátek z obchodu Marks&Spencer.
Tak si užijte nádherného počasí :-)










Komentáře uživatelů

  1. tá 4 fotka odzadu je krááááásna :)

Zanechte vzkaz