Danny Roberts is an artistic genius

téměř každá blogerka je zaregistrovaná na portálu bloglovin, takže jistě víte, že na tento portál se můžete dostat skrze ikony umístěné v nabídce na levé či pravé straně vašeho blogu. Každá z nás si volí ikonu podle se-někdo nechce nic nápadné, a tak si vybere malý napis Follow tis blog with bloglovin nebo jen Follow this blog. Některé z nás chceme si chceme blog, možností sledování našeho blogu na bloglovinu, svůj blog trochu zkrášlit a tak si zvolíme jednu ze 3 uměleských ikon-portrétem extravagantní dámy od Liselotte Watkins, blikající Eifelovou věží od Fashionchalet či šedým portrétem dívky od Dannyho Robertse.
Já si zvolila ten od Dannyho Robertse a náhodou jsem díky tomu najela i na jeho blog. Ten je plný jeho kreseb a maleb, do kteržch jsem se na první pohled zamilovala a rozhodla jsem se, že jimi vyzdobím svůj pokod, ať to stojí co to stojí.
Abyste vše pochopili, přikládám sem i některé ukázky z jeho tvorby, které mě dostaly do kolen nejvíce.



 




v případě, že byste rádi viděli i další práce Dannyho Robertse, zde je jeho blog:
http://igorandandre.blogspot.com/


Zanechte vzkaz