my jewelry wishlist

Po šperkách se můžu přímo utlouct. Dost často musím v obchodě sama sebe přesvědčovat, že další náušnice přece nepotřebuju, protože doma mám snad 15 párů a stejně jich nosím jen polovinu. Co nadělám-stejně na ně pak celé dny myslím a abych dala sama sobě pokoj, tak si je stejně jdu koupit.

Tyhle kousky by se v mé sbírce ovšem náležitě vyjímaly O:-) (o některých vážně přemýšlím, že si je vyrobím-šperky vyrábím už pár let a fakt mě to baví-tady mám alespoň inspiraci :-) )









3 Komentáře uživatelů

  1. Terezka.S says:

    Ah, vidím že co se šperků týče máme stejný vkus.
    Jestli můžu, tak doporučím aukro, sekci starožitnosti, já tam koupila naušnice ze 30. let, skoro jako ty na posledním obrázku, asi za 50,- Kč.
    P.S. je to tu moc hezké

    Tereza
    http://airinhair-cs.blogspot.com/

  2. Terezka.S: díky moc za typ-určitě to tam omrknu :-) P.S. moc závidím, že jsi sehnala ty náušnice-faktys se mi hrozně líbí

  3. ty zelenkavé jsou překrásné:))

    http://www.edithcatwalk.blogspot.com/

Zanechte vzkaz