Můj filmový svět

Já vím, já vím, já vím-už je to dlouho, co jsem zde zanechala poslední příspěvek, ale bohužel je toho teď vážně moc, což mě ovšem neomlouvá a já se dostanu do toho nejtemnějšího blogerského pekla.

Za posledních pár týdnů jsem viděla hned několik filmů a ráda bych se s vámi podělila o svůj názor-doufám, že se ke mně připojíte a do komentářů mi také sdělíte své filmové zážitky ať už z těchto nebo z jiných filmů :-)




Jako první bych chtěla zmínit Královu řeč (The King's Speech ). Od tohoto filmu jsem dost očekávala a on mé očekávání uspokojil. Myslím si, že je skvělý. Colin Fith je moje srdeční záležitost, ovšem musím podotknout, že z mých očích by si Oscara více zasloužil Geoffrey Rush.

Dále všemi tolik probíraná Černá labuť (Black swan). Balet miluji, takže jsem se na tento film obzvlášť těšila, musím ovšem s velkou lítostí říci, že mě zklamal. Některé scény, které si hlavní hrdinka pouze představovala ve své již pochroumané mysli, mi přišli komické a někdy až na hranici vkusu. Natalie Portman je sice skvělá herečka, ovšem zvěsti o tom, že 80% tanečních scén byly na točeny profesionální baletkou, jsou velice smutné, ale já bych jim klidně věřila. Pokud je to pravda, můžeme si jen říci- To byl velmi snadno získaný Oscar...




Dále jsem měla možnost zhlédnout film Dorian Gray (Dorian Gray). Možná ten příběh znáte pod názvem Obraz Doriana Graye od Oscara Wildea a možná ho znáte proto, že se objevuje v povinné četbě k maturitě. Díky tomuto faktu jsem na tento film narazila. Hlavní postava v podobě Bena Barnese je okouzlující (Bena možná znáte jako prince Kaspiana z Letopisů Narnie) a neméně skvělý je Colin Firth ve vedlejší roli. Pokud se vám nehce číst kniha, ale rádi byste znali její děj, podívejte se právě na tento film-vřele doporučuji.
Stejně jako k Dorianu Grayovy jsem přišla k filmu Probuzení (Awake) jako slepý k houslím. Jistý můj známý k němu dal trailer na Facebook. Ten mi přišel velice děsivý a depresivní, a tak jsem do toho film šla s velkou rezervou. Byla jsem nezkonale mile překvapená. Je to totiž ten typ filmu, který je vám vysvětlen až k samému závěru a jeho myšlenka je absolutně nadčasová. Dává vám možnost nahlédnout do duší lidí, které nejsou vždy takové, jaké se zdají být. Pokud si budete chtít někdy něco pustit, pusťe si právě toto!


Zanechte vzkaz