Omluva mým čtenářkám...

 Mé drahé čtenářky,
i když vás není mnoho, jsem za vás moc ráda. V první řadě se však chci omluvit za velkou pauzu, kterou jsem teď měla. Zdá se, že moji učitelé věří na konec světa v roce 2012, a tak si chtějí to zkoušení jak se patří užít...
Co je dále velice "příjemné" je fakt, že na mě má učitelka ruštiny dostala asi alergii a v jednom kuse na mě něco má. Poslední dobou se jí nelíbí, jak píši, přitom mám jeden z nejhezčích krasopisů ve třídě (nejsem namyšlená a je skutečně jen málo věcí, o kterých dokážu říci, že mi skutečně jdou,ale krasopis mezi ně skutečně patří).
Takže co říci závěrem? Děkuji Vám, mé čtenářky, za to, že sem chodíte (je mi jedno, že vás není moc), slibuji, že se polepším a budu sem už zase chodit pravidelně a nakonec si  asi něco udělám...udělám si kyj a zabuji svou učitelku ruštiny!!!! O:-)

Tak krásné pondělí ;-)


Zanechte vzkaz