Ach kéž byste to mohli cítit taky...

Jistě to každá z vás zná-ty malé stánky s různými parfémy, kabelkami, kosmetikou a já nevím čím možným, které stojí u každých kas v každém větším nákupním centru. Ovšem ještě horší jsou prodavačky, které vám, kdykoli kolem nich procházíte, s úsměvem od ucha k uchu nabízejí jejich produkty.
I já šla tuto sobotu kolem jednoho takového stánku v pražském Paláci Flóra. Jeho prodavačka na mě okamžitě spustila: "Dobrý den, slečno, máte přírodní nehtíky? Á máte." a šup, už měla mou ruku ve své a hned mi začala leštit nehet nějakým speciálním leštítkem a za pár vteřin se leskl jako sklo, a tak jsem spolkla slova odmítnutí a sledovala co se to s mou rukou děje. Pak mi na prst natřela ještě olejíček na změkčení kůže a léčbu záděrů následně dala ještě čichnout ke čtyřem tělovým mlékům, která úžasně voněla, ale to jedno bylo prostě nejlepší-marcipánová vůně, která byla absolutně úžasná. Nemohla jsem jinak-musela jsem si celou tuhle sadu koupit, protože leštítko na nehty mě skutečně přesvědčilo a vůně onoho mléka byla tak nádherná, že jsem ho prostě musela mít. Teď se jím mažu každý den a v jednom kuse musím čichat ke své kůži. O:-)
Tak krásný pátek ;-)



5 Komentáře uživatelů

  1. och to mám tiež v avione s tým stále otravujú a furt dookola :D :D

  2. Cherry Llegar: :D já jsem jí chtěla hned odpálkovat, ale ona byla strašně rychlá a než jsem se nadechla, tak mi stihla ukázat všechny produkty, které tam měla XD

  3. Mirabelle says:

    Jé, marcipánové vůně taky můžu :)
    Tak doufám, že na nějaký takový podobný stánek brzy narazím :D

  4. určitě krásne voni

  5. Emecè says:

    nice blog :)

    letmetrembling.blogspot.com

Zanechte vzkaz