Zaostřeno na drápky

Včera jsem si dělala manikuru a rozhodla jsem se s vámi podělit o moje nejoblíbenější laky na nehty ;-)

 I did a manicure yesterday and I decided to share with you my favorite nail polish ;-)









3 Komentáře uživatelů

  1. Růžová je asi tvoje oblíbená barava:-)

  2. Azeret: :-D ano, mám ji ráda, ale nejsem ta růžová Barbie, jak by se možná mohlo zdát. Měla jsem takové to své růžové období, to přiznávám, ale už je to za mnou. Tyhle laky mám ráda pro jejich pozitivní náladu. Mimochodem děkuji za Sledování-jsi má první sledující a toho si moc vážím...;-)

  3. Já mám tuhle barvu laku taky ráda, je taková veselá a hlavně výrazná a to se mi právě líbí.
    Za sledování nemáš zač, říkala jsem si, že takový hezký blog nutně potřebuje nějakého stálého čtenáře :-)Jinak se můžeš podívat i ke mě: http://eleventhkingdom.blogspot.com/ , budu ráda i za nějaký komentář:-)

Zanechte vzkaz